Ledenvergadering Verplaatst

Dinsdag, 29 december 2020

Door de aanhoudende corona kunnen wij de ledenvergadering niet organiseren begin dit jaar. Een online vergadering zien wij nog niet zitten. Bij deze willen wij dus de ledenvergadering verplaatsen tot nader te bepalen datum. Wat tevens meetelt dit jaar is dat onze trouwe penningmeester ermee stopt vanaf 1 januari 2021. Wij willen natuurlijk een mooi afscheid nemen van Martien en dit graag met jullie doen wanneer dit weer mogelijk is. De notulen van de ledenvergadering kan u vinden onder het kopje notulen rechts boven in de site.