Vrijdag, 12 juli 2019

In het weekend van 2/3/4 augustus organiseert hengelsportzaak de Moel uit Wervershoof een karperkoppelwedstrijd. deze wedstrijd wordt gehouden op de visput van hsv ons genoegen in Enkhuizen. Jullie worden vrijdag 1 augustus tussen 18:45 en 19:00 uur verwacht bij de kantine van de visput( het witte hert 2, Enkhuizen) dit is tegenover de vuilstort. Vervolgens zal om 19:15 uur de stekloting plaatsvinden. Als iedereen een stek nummer heeft gaat iedereen naar zijn stek toe en kan beginnen met opbouwen. Om 20:30 zal de wedstrijd beginnen en wordt er vervolgens door gevist tot zondag 11:00 uur. Om 12:00 uur verzamelen we met ze alle weer bij de kantine waar de prijsuitreiking zal zijn. Er zijn leuke prijzen te winnen voor de nummer 1 (meeste kg karper) en de grootste vis. tevens zal er op zaterdag en zondag ochtend voor een lekker ontbijt op de stek gezorgd worden. lijkt het jouw leuk om mee te doen aan deze gezellige en leuke wedstrijd??? of wil jij meer informatie? neem dan contact op of meld je aan via Remco Sijm op 06-24446709. deelname kost 50 euro per koppel en dient vooraf te worden betaald. Zie jullie daar!