Snoekwedstrijd

Gezellig een dag snoeken en vervolgens gezellig samen eten. We verzamelen om half 11 in de kantine. Om 11 uur gaan we lekker vissen in de omgeving je mag zelf weten hoe bijv. met de auto, fiets, boot etc.. Om 5 uur verzamelen we weer in de kantine en gaan we onze vangsten laten zien daarna gaan we lekker eten met elkaar. vervolgens gaan we de prijs uitreiking doen. de prijs is 10 euro p.p. dit is incl. het eten en drinken. er is een prijs te winnen voor grootste snoek, meeste snoeken, en een bijzondere vangst. er is plek voor 20 personen. Inschrijven kan via bas.kieft@hotmail.com.

Datum (en tijd) Zaterdag 04-11-2017 10:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Woensdag 01-11-2017
Inschrijfgeld €10,00
Plaats Enkhuizen
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Roofvissen

Doelgroep

Gezellig een dag snoeken en vervolgens gezellig samen eten.

Organisator(en) Visserij en Hengelsportvereniging Ons Genoegen