Baarswedstrijd 3

Gezellig beginnen met een kop koffie of thee en vervolgens baarsvissen. Wie heeft daar geen zin in. Verzamelen om half 9 met een kop koffie en thee. vervolgens 1,5 u baarsvissen. even weer lekker een koppie doen en vervolgens nog een 1,5 u vissen. Hierna zullen we lekker een broodje en de prijsuitreiking met elkaar doen. als u meedoet met alle wedstrijden en hier aan de top komt wint u de wisselbeker voor 1 jaar. In schrijven kan d.m.v. een mail te sturen naar bas.kieft@hotmail.com.

Datum (en tijd) Zaterdag 21-10-2017 08:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Woensdag 18-10-2017