Karperwedstrijd 1

Gezellig een kaperwedstrijd met elkaar en vervolgens samen afsluiten met een BBQ. Daar doen wij het deze wedstrijd om natuurlijk valt er ook een prijs te winnen voor de grootste en meeste karper. We verzamelen vrijdag om 19:00 u vervolgens gaan we de stekken loten en verdelen. er word gevist per koppel. wij zullen zaterdag voor het avond eten zorgen en voor het drinken daarbij. ook zorge wij t hele weekend voor koffie en thee. zondag stopt het vissen om 16:00. wij zullen dan lekker gaan BBQen en de prijsuitreiking doen. tevens kan je meedoen aan alle 3 de karperwedstrijden hiervoor komt ook nog een seizoenwinnaar deze krijgt een wisselbeker voor 1 jaar. Kosten 15 euro p.p.p.wedstrijd. maximaal 6 koppels vol=vol! Minimaal 18 jaar of ouder zonder begeleiding en 14 met begeleiding van minimaal 21 jaar. Wie zich als eerst aanmeld mag als eerste een stek loten. In schrijven kan d.m.v. een mail te sturen naar bas.kieft@hotmail.com.

Datum (en tijd) Vrijdag 14-07-2017 19:00 uur t/m zondag 16-07-2017 00:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 07-07-2017