Jeugd curses karpervissen

Dit jaat organiseren wij een karpercurses voor de jeugd. Er word 4 weken gevist in de nieuwe jeugdvijvers. We verzamelen om 19:00 u bij de put. Hierna volgt een stukje theorie in het clubgebouw. vervolgens zullen we tot minimaal half 9 vissen(langer mag ook). Dit doen we iedere donderdag avond 4 keer achter elkaar. Er word voor vispullen gezorgd en er is ook geen vispas nodig. Lijkt het jouw leuk om mee te doen en ben jij tussen de 8 en 16 jaar schrijf je dan nu in. Eenmalige kosten van 5 euro. Wij zien jullie in de put. maximaal 15 plekken!
In schrijven kan d.m.v. een mail te sturen naar bas.kieft@hotmail.com.

Datum (en tijd) Donderdag 06-07-2017 19:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Maandag 03-07-2017
Inschrijfgeld €5,00
Plaats Enhuizen
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Karpervissen

Junioren, kinderen

Dit jaat organiseren wij een karpercurses voor de jeugd.

Organisator(en) Visserij en Hengelsportvereniging Ons Genoegen