Bellybootwedstrijd

Dit keer organiseert HSV Ons Genoegen voor de tweede keer een bellybootwedstrijd. Ben jij er ook bij? Er mag gevist worden op meerval, snoek, snoekbaars en baars. We verzamelen om half 9 in de kantine met een kop koffie of thee. Om 9 uur zal de wedstrijd beginnen. Vervolgens zal er 1,5 uur gevist worden. Hierna zal er een pauze zijn van een half uur. Vervolgens gaan wij weer een 1,5 uur vissen. hierna zullen we gezamenlijk lunchen en de prijzen gaan uitrijken. Mocht u niet in het bezit zijn van een bellyboot kunnen wij kijken om die voor u te gaan huren(kosten zijn voor u zelf). de inschrijf kosten zijn 5 euro. Wij zien u graag. maximaal 12 plekken! In schrijven kan d.m.v. een mail te sturen naar bas.kieft@hotmail.com.

Datum (en tijd) Zaterdag 14-10-2017 08:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Woensdag 11-10-2017