Karper koppelwedstrijd

Vrijdag, 12 oktober 2018 (18:00) - Zondag, 14 oktober 2018

HSV Ons Genoegen put

De koppelwedstrijd zal op vrijdag beginnen. We verzamelen om 18:00uur bij de kantine. Hier zullen we de stekken gaan verloten. vervolgens zal de wedstrijd om 19:30 uur van start gaan. zaterdag zal er een pauze zijn van anderhalf uur waar wij samen gaan eten in de kantine. vervolgens gaan we weer vissen tot zondag tot 14:00uur. Om 15:00uur gaan we bij de kantine de prijsuitreiking doen met een lekker hapje en drankje. Dit moet weer een gezellig weekend worden met mooie vangsten. inschrijven kan d.m.v. een mail te sturen naar bas.kieft@hotmail.com kosten zijn 25,- euro p.p. Er is plek voor 6 koppels vol=vol.