Heropening

Donderdag, 18 mei 2017

Op zaterdag 27 mei zal de vis put in Enkhuizen opnieuw worden geopend ter gelegenheid van de 3 nieuw gegraven jeugd vis vijvers en de vele andere dingen die zijn aangepakt en opgeknapt. Dit zal dan ook feestelijk worden aangepakt zo zal er een tent staan met hapjes en drankjes, muziek, een kraam met vispullen en vergunningen. Ook zullen er mensen zijn voor een rondleiding om u te laten zien wat er zo wel allemaal gebeurt is en wat er allemaal mogelijk is op onze put/vereniging.
De officiƫle opening zal plaats vinden om 9.00 uur door Frits jager voorzitter van sportvisserij MID WEST Nederland.
Vind je het leuk om te vissen en wil je nog beter leren vissen?
Er zal deze dag een vis clinic worden gegeven voor dames en de jeugd van 9 tot 20 jaar
Ervaren topvissers uit heel Nederland gaan je coachen en leren je de basis van het wedstrijd vissen.
De vistoppers Anja Groot, Jeffrey en Nico Bakkernes komen ook.
Deelname is gratis hengels, voer en aas is aanwezig. Je mag ook je eigen hengel meenemen.
De Clinic wordt gevist in de Visput waar bij de coaches je de basis van het wedstrijdvissen aanleren.
Ook al is de clinic zelf geen wedstrijd. De coaches vinden het niet belangrijk of je nou een visje meer of minder vangt dan je buurman. Wat ze wel graag willen zien, is jou manier van vissen.
Je krijgt zelfs de gelegenheid om zelf op karper te vissen en er ook daadwerkelijk een te vangen. Lukt dat niet dan kun je altijd nog op de foto met een heel grote karper.
Deze dag duurt van 9.00 uur tot 17.00 uur.
De Visput is gelegen aan het Witte Hert 2 te Enkhuizen.
U Kunt zich op geven voor deze clinic bij: Bas Kieft e-mail bas.kieft@hotmail.com
Als u niet mee wil doen met de clinic maar wel even wil kijken is dit natuurlijk super gezellig en zien wij u graag op 27 mei! En dan is aanmelden ook niet nodig.
Indien er nog vragen zijn, u kunt mij bellen op 06-53468030.