Koppelwedstrijd 3-4-5 Juni 2016

Vrijdag, 29 april 2016

3/4/5 juni organiseren wij een koppelwedstrijd. Er is plaats voor 6 koppels inschrijven kan via fb graag even een pb sturen. Vol = Vol. De kosten zijn € 75,- p.p. En er zijn leuke prijzen te winnen! Het koppel met het meeste gewicht wind.We verzamelen 3 juni om 18:30u wanneer we de stekken gaan verloten. Wij verzorgen het ontbijt en avondeten en sluiten zondag af met een gezellige bbq. Welke is gesponsord door KEURSLAGERIJ TIMO BOON. Voor de mensen die niet meedoen LET OP de visput is dit weekend GESLOTEN voor medevissers!!.